Painting, Sculpting and Modelling for Games.


Wednesday 6 April 2011

Paper Work


I remember seeing a thread on Wamp about paper scenery so I thought I would share that link. It’s not a material I like to use at all for scenery but some people do. Right now, I’m thinking about Paul from "Paul's Bods" and his use of toilet paper for making a cloak on a miniature. So I guess it’s all about experimenting and thinking outside the box.

However, this group of people go all the way though when it comes to paper. From showbiz stars to factory workers, they create entire sets. It’s a collaborative effort of Russian designers called alexei lyapunov and lena ehrlich working under the pseudo “People too”.

As usual I’m just showing a selection of my favourites but you can check their website here:

http://peopletoo.ru/






Je me souviens d’avoir vu un post au sujet des décors en papier sur le forum Wamp donc je me suis que ca pourrait intéresser des gens. Ce n’est pas un matériel que j’aime utiliser mais certaines personnes n’hésitent pas. Je pense en particulier a Paul de chez "Paul’s bods" qui utilise du papier toilette pour faire une cape.

Cependant, personne ne va aussi loin que ce groupe ne ce qui concerne l’utilisation du papier. Des stars du Showbiz aux ouvriers, ils créent des sets entiers. C’est un travail collectif de créateurs Russes alexei lyapunov and lena ehrlich travaillant sous le pseudo “People too”.

Comme d’habitude, j’ai mis une sélection de mes préférés mais n’hésitez pas à visiter leur site.

2 comments: