Painting, Sculpting and Modelling for Games.


Monday 4 April 2011

Painting log update


I finished the human team last week end. I did a bit of a quick job, decent table top standard I think. They’re not the greatest miniatures to be honest; I had a lot more fun painting the orcs. I just need to paint a few balls and it’s all ready for action.

Next, besides the scenery stuff, is that lovely little miniature from Hasslefree called Heyu, wizard apprentice puffing and carrying a huge pile of books. I’m planning on using him as a reference miniature for my scenery stuff to give an idea of the scale, so I have to do a good job on this one.

Ps: I apologize for the crappy pictures.



Je viens juste de terminer l’équipe humaine. Ca a été fait assez rapidement, niveau table top je pense. Ce ne sont pas les plus belles miniatures qu’il soit et je me suis beaucoup plus régalé à peindre les orques. Il ne me reste plus qu’à peindre quelques ballons et je suis ready pour l’action !!!

Ensuite, à part les décors, je dois faire Heyu, l’assistant magicien qui pouffe et prote une pile de livres, de chez Hasslefree. Je vais l’utiliser pour le mettre sur mes photos de décors et donner une idée de l’échelle donc je dois faire quelque chose de bien sur celle la.

4 comments:

  1. Great work, your pictures are fine.

    ReplyDelete
  2. good BB team and looking forward to seeing what you do with Heyu
    Peace James

    ReplyDelete
  3. BB is one of the next games in my focus. Great work here!

    ReplyDelete