Painting, Sculpting and Modelling for Games.


Thursday 5 December 2013

Gormakk from Raging Heroes

It’s the first time I've heard about this company. You might want to check their website as they’ve got some very nice stuff. Gormakk is cast in resin and supposed to sit on a 25mm base. The first thing I did was to change the size to a 40mm as the model is way too big for a 25mm. This is a very good quality model with some nice details but if I had one complaint it would be the size. It seems pretty big to fit in a 28mm army although you can always argue it could be used as special character. Anyway, it’s all pretty classic good orc stuff, always nice to paint…


C’est la première fois que j’entends parler de cette marque de figurines. Je vous conseille d’aller jeter un œil sur leur site car il y a de très belles pièces. Gormakk est tiré en résine et est supposé renter dans un socle 25mm.  J’ai tout de suite changé ca pour un socle en 40mm car il est trop gros à mon avis. Dans l’ensemble, il s’agit d’une figurine de très bonne qualité mais si je devais trouver un point négatif, ca serait la taille. Je ne vois pas très bien comment il va se fondre dans une armée en 28mm, quoique personnage spécial…Bref, une figurine avec tout le bon attirail orc classique, que demander de plus…

No comments:

Post a Comment