Painting, Sculpting and Modelling for Games.


Wednesday 31 August 2011

Joe Bagley’s Paperwork




I said I would keep on sharing artists I liked or/and had some relevant interest to our hobby, so there it is. Paper work has already featured on this blog as I’m secretly an Origami Miyagi wannabee. The artist name is Joe Bagley and if you want to know more about him there’s all the links following.
Again, I’m selecting my favourites but the galleries are full of interesting stuff. Hope you like it.




His Website


His Blog


J’avais dis que j’allais continuer à partager les artistes que j’aime bien ou/et qui présentent un intérêt par rapport au modélisme donc voila…Il y a déjà eu pas mal d’artistes qui travaillent avec le papier sur ce blog probablement parce que je rêve secrètement de devenir un Miyagi de l’origami. L’artiste en question s’appelle Joe Bagley et si vous voulez en savoir plus il y a tous les liens plus hauts.
Comme d’habitude, je ne sélectionne qu’une poignée de mes préférés…





1 comment: