Painting, Sculpting and Modelling for Games.


Sunday 4 January 2015

Mice and Mystics – Downwood Tales – Fully Painted

The Blog has been quiet over the last few weeks. It was a combination of me taking some time off for Christmas and not being able to show stuff as they were supposed to be surprises. Anyway, I can show what I’ve been up to in the last 2 months. I managed to finish some painting for me which is great. I love this game and if I’m well behind as far as the story go; I made a priority to paint these as they’re great. There is a good selection of minions and the 3 new heroes are really good. I particularly love the frog army. Overall the models are quite nice and decent quality for board game stuff. If you don’t know much about this game, it’s all here.
Anyway, it’s all n the pictures and Happy New Year Everybody!

Je n’ai pas beaucoup posté de billets ces dernières semaines. En partie dues aux vacances et aussi parce que certaines de ces commissions étaient des cadeaux pour Noël. Bref, je peux les montrer maintenant. J’ai aussi réussi à finir les figurines pour « Mice and Mystics » car j’adore ce jeu. Je suis en retard par rapport à l’histoire mais je ne pouvais pas résister à tapper cette boîte. Il y a une belle sélection de vilains et les 3 nouveaux héros sont très bons. J’aime particulièrement le pack de grenouilles. Dans l’ensemble, les modèles sont plutôt biens pour du jeu de plateau. Si vous ne connaissez pas ce jeu, jetez un œil ici.

C’est tout dans les photos et Bonne Année à tous !




5 comments:

  1. Great work on all of those as usual Dr. Willett. :)

    ReplyDelete
  2. These are very nice figures and you did a great job on painting them!
    Happy New Year!

    Greetings
    Peter

    ReplyDelete
  3. Bonne année également, pleins de belles peintures pour 2015 !
    Et les figurines de mice sont vraiment très belles.

    ReplyDelete
  4. How you made ​​a miniature boss malodor ??

    ReplyDelete