Painting, Sculpting and Modelling for Games.


Tuesday 8 July 2014

Gynroch Ap Roch

Here’s another model from “Mierce Minaitures”. First of all, I’ve to thank them for very swiftly replacing a missing part. One of the arms was missing from the set and they were extremely quick to replace it even if it was not my piece as I’m painting this for a customer.
It was a quite difficult piece to paint and put together.  My crappy pictures don’t do it justice but I enjoyed painting it despite its challenges. It came with the base its sitting on which is quite nice. Not a lot to add, it’s a big ugly piece monster!

Voici la dernière figurine de chez Mierce Miniatures que je viens de peindre. Tout d’abord, je dois signaler que l’équipe de Mierce a été vraiment très pro pour remplacer une des pièces qui manquaient. Je peignais la pièce pour un client mais ils n’ont pas hésité une seconde pour m’envoyer le bras manquant.

Dans l’ensemble, la pièce a été difficile à monter et a peindre. Mes « mauvaises » photos ne lui font pas justice mais je me suis quand même régalé à la peindre en dépit des difficultés. Pas grand-chose à ajouter si ce n’est que c’est un gros moche !



1 comment: