Painting, Sculpting and Modelling for Games.


Thursday 26 June 2014

Mousquetaires du Roy

Here is the latest paint job. These are the models from the Board Game “Mousquetaires du Roy”. I have to say I was surprised with the quality of the figurines. This is not a miniature game adn the models are very good. This is on the same level of “Zombicide” or “Dungeon Twister” that I painted recently. This is the first time that I paint anything on that period and it was really enjoyable. The game itself is pretty good and you can find some more info’s here.


Voici la dernière peinture et il s'agit des figurines du jeu “Mousquetaire du Roi”. Pour être honnête, je ne m’attendais pas à des figurines de cette qualité. C’est largement du niveau de « Zombicide » ou de « Dungeon Twister » que j’ai faits récemment. C’est aussi la première fois que je peins des modèles sur cette période et ce fut très agréable. Le jeu est sympa aussi, plus d’infos ici.

4 comments:

  1. Très beau travail de peinture !!
    Je suis d'accord avec toi : les figurines sont vraiment belles.
    J'aime beaucoup plus que les zombies !

    ReplyDelete
  2. I love the quality and eclecticism of your work. Always fantastic. :)

    ReplyDelete