Painting, Sculpting and Modelling for Games.


Monday 7 January 2013

Space Hulk: Genestealers


Holidays are over and it’s great to be back doing some real stuff! As far as the hobby is concerned, I’ve pretty much done nothing. I painted a few Tzolkin sets and played a few games (does it count?). Santa has been good this year and only added  to my pile of stuff to paint: the misery….I think there are going to be lots of zombies coming your way.

I also managed to finish the Genestealers from my Space Hulk game. I apologize for the worst group shot ever; you can put it down to holiday hangover. Overall pleased with it, it will look good on the table. I’m going to try to finish the marines soon.

I’ve got lots on for January: finish my “Market house” kit (I think I’ve been quite ambitious on this one) trying my best on it, a couple of painting commissions (Blood bowl and empire) and a fair amount of Tzolkin sets. Also, I’m moving house beginning of February which is going to be chaos.

Anyway, great to be back blogging…


C’est la fin des vacances et le retour des vraies choses importantes : les figurines ! Je n’ai pas fais grand-chose sur la période de Noel, mise a part quelques sets de tzolkin et avoir joué à pas mal de jeu de plateau. Santa a été très généreux cette année, par contre il n’a rien fais pour arranger ma situation avec ma pile de plomb/résine/plastic : la misère…Préparez vous pour quelques photos de zombies.

J’ai aussi réussi a finir les Genestealers du Space Hulk. Je suis désolé pour la terrible photo de groupe. Dans l’ensemble je suis satisfait, ca devrait avoir bonne gueule sur la table. A suivre les marines des que j’ai le temps.

Beaucoup de projets pour janvier : finir le prochain kit, j’ai été ambitieux sur celui la donc je prends mon temps, peindre quelques commandes (Bloodbowl et empire) et aussi quelques Tzolkin en commande. Et, je déménage début février, ce qui devrait être bien chaotique.

Bref, content d’être de retour sur la Blogosphère…

3 comments:

  1. Very nice indeed, despite what holiday hangover you might have had they all look superb :P

    ReplyDelete
  2. They do look good as a horde mate.

    ReplyDelete