Painting, Sculpting and Modelling for Games.


Tuesday 11 December 2012

Super Dungeon Explore: Fully painted



Done! I’ll be sad to see them go as I still haven’t finished my own copy of the game. Overall a great set of miniatures and a real pleasure to paint. I already mentioned the bad mould lines which made the start a bit tedious but it’s worth it in the end. I really did not manage to get very good pictures; particularly the group ones but you get an idea of the mass effect. Anyway, I can move onto something else now…
 
Fini ! Ca me fera de la peine de les voir partir surtout parce que je n’ai pas fini de faire mon set. Dans l’ensemble un super groupe de figs qui fut un vrai régal à peindre. J’ai déjà bien râlé sur le temps de préparation qui m’avait mis de mauvaise humeur mais ca valait le coup. Je n’ai pas réussi à prendre de très belles photos, surtout celles de groupe, dommage mais on peut se rendre compte de l’effet de masse. Bref, je peux passer à autre chose…



2 comments:

  1. j'adore les petites! vraiment trop mignonnes au milieu de tous ces monstres !
    Superbe travail de peinture!

    ReplyDelete
  2. Impressive!! I m currently slowly painting mines. But I m muuuuuch slower than you!

    ReplyDelete