Painting, Sculpting and Modelling for Games.


Wednesday 18 November 2015

Rivet Wars

This is a commission that kept me very busy in the last few weeks. I really regret not picking this one up when it was kickstarted but I guess you can't buy or paint everything. Models are lovely, r eally fun. The dogs are particularly excellent. I tried to follow artwork and really stuck to original cards for the game as much as possible. I don't know if I would get to paint another one or different pieces but that would be with pleasure. I'd love to try the game too.


Voila une commande qui m'a bien occupé ces dernières semaines. Je regrette vraiment de ne pas l'avoir acheté à sa sortie sur Kickstarter mais bon...il faut bien faire des choix. Les figurines sont super, surtout les chiens que j'adore. J'ai essayé de suivre les illustrations le plus possible, souhait du client. Je ne sais pas si j'en referais un autre un jour mais ça serait avec plaisir. Le jeu a l'air fun aussi.  

2 comments:

  1. Very nice.....but very strange!!

    ReplyDelete
  2. C'est un bon jeu, l'univers est sympa et les règles plutôt bien pensée, les figurines sont terribles (j'adore les gros chars) et tu as su les mettre encore plus en valeur, juste bravo !!

    ReplyDelete