Painting, Sculpting and Modelling for Games.


Tuesday 9 June 2015

Arcadia Quest: Monsters

That’s the whole lot from the base game, well the monsters at least. I’m making a quick move on them as the pile of stuff to paint is crazy high. I absolutely love these models, so much better than the Super Dungeon Explore stuff. They’re a bit bigger and NO assembly. For the first time in ages I’ve not changed the bases. A bit of a shame as those bases warp a bit but time is of the essence. I’m on to the heroes now.


Ce sont tous les monstres de la boîte de base. J’essaie d’avancer rapidement car la pile de figs à peindre est ENORME ! J’adore ces figurines, tellememnt mieux que celles de Super Dungeon Explore. Elles sont un peu plus grosses et pas d’assemblage nécessaire. Pour la première fois depuis longtemps, je n’ai pas changé les socles. Un peu dommage car ils sont mauvais et gondolent méchamment mais je n'ai pas le temps de faire plus. J’ai attaqué les héros.

1 comment: