Painting, Sculpting and Modelling for Games.


Tuesday 7 January 2014

Muldo, Spike-Brute

I took a break from posting for the Holidays as I was actually busier than during term times with life things. I had some stuff to show but thought I’d just wait for the New Year. Anyway, Happy New Year to all! Hope you all had a great time and got what you wanted. I got lots of Zombies myself, seriously lots of them…More on that later.
I did this piece early December and quite enjoyed it. It’s a miniature from M*** Miniatures (not advertising for them, still raging from the whole Maelstrom episode). It’s nicely detailed and was very well cast. I’ve sat it on a Scibor base if you’re wondering.
Hope you like it.

J’avais décidé de ne pas poster sur le Blog pour la période des fêtes car j’étais occupé avec des trucs de la vie (travail, manger, dormir….). J’avais des pièces finies mais me suis dis que je ferais mieux d’attendre la nouvelle année. Alors Bonne Année à tous et à toutes ! J’espère que Santa a été généreux, pour moi beaucoup de zombies…beaucoup. Mais je ferais un post la dessus…
J’ai fini Muldo début décembre et me suis bien régalé avec. C’est une figurine de chez M*** Miniatures (je ne veux pas leur faire de pub car je fume toujours à propos de l’affaire maelstrom). Elle est plutôt bien détaillée et était très bien tirée. Je l’ai monté sur un socle Scibor.

J’espère qu’elle vous plaira.


1 comment:

  1. Beautiful work Dr, love the base work too! Have a great 2014!!!

    ReplyDelete