Painting, Sculpting and Modelling for Games.


Wednesday 25 September 2013

Chaos Warrior

This is a really nice metal model from Games Workshop that I just did for a family member birthday. I said metal as it seems to be an increasingly rare thing. It’s from around 2000 and is nicely detailed without being over-detailed like some of their recent stuff. It was quite enjoyable to paint and took around 3 hours. I pretty much painted it in a go which is rare for me. Pictures aren’t great again; I’m really going to have to do something about this.


C’est une figurine en métal de chez Games Workshop que je viens de finir pour l’anniversaire d’un membre de ma famille (éloignée). J’ai précisé en métal car ca devient de plus en plus rare. La pièce date des du début des années 2000 et est joliment détaillée sans être trop chargée comme beaucoup de leur pièces maintenant. Ca m’a pris à peu prés 3 heures et a été assez agréable à peindre dans le frais. Les photos ne sont pas top encore, va falloir que je fasse quelque chose…


No comments:

Post a Comment