Painting, Sculpting and Modelling for Games.


Sunday 21 August 2011

Laboratory Bases


I have been selling these for a while now but a customer asked me different designs and sizes so I took that opportunity to revamp the whole set. I’m pleased enough with the results: the woods are much better, the rocks are a lot crispier and overall it’s all better detailed. I also tried to make them as flat as possible, making them much better to display miniatures which is ultimately what bases are for. I’ll now be selling them in 2 sets with 30mm, 40mm and 50mm.
I’m currently setting up a website so I think I’ll also sell them individually. For now it’s all on EBay but feel free to contact me through the blog if you don’t do EBay or if you want different combinations of designs. Links following or the little widget on the right:


SET 1(30mm x4 ,40mmx1 and 50mmx1)



SET 2 (30mm x8 ,40mmx2 and 50mmx2)




J’avais ces socles en vente depuis quelques mois mais un client m’a demandé des designs et des tailles différentes donc j’ai décidé d’en profiter pour refaire le set. Je suis assez satisfait du résultat : les planchers sont bien mieux, les pierres plus tranchantes et dans l’ensemble c’est bien mieux détaillé. J’ai aussi essayé de les faire aussi plat que possible, c’est bien mieux pour exposer des figurines ce qui est le but des socles quand même.
Je vais les vendre en 2 sets avec des tailles différentes 30mm, 40mm et 50mm. Je suis en train de monter un site web et quand celui-ci sera en place je pense que je les vendrais individuellement aussi. Pour l’instant c’est sur EBay mais n ;’hésitez pas à me contacter à travers le Blog si vous ne faites pas EBay ou si vous voulez des combinaisons différentes.


3 comments: